Reklamační formulář

Reklamační postup

  • Podání reklamace

    • Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci na zakoupené zboží, pokud se na něm objeví vady.
    • Reklamaci lze uplatnit osobně na adrese Diskařská 294/1, Praha 1, 118 00, nebo zasláním reklamovaného zboží na tuto adresu spolu s vyplněným reklamačním formulářem a dokladem o koupi.
    • Reklamaci lze také podat elektronicky zasláním e-mailu s vyplněným reklamačním formulářem na adresu eshop@skhradcany.cz

  • Zpracování reklamace

    • Po obdržení reklamace prodávající zkontroluje reklamované zboží a vyhodnotí oprávněnost reklamace.
    • Prodávající je povinen vyřídit reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení, pokud se s kupujícím nedohodnou jinak.

  • Možnosti vyřízení reklamace

    • Pokud je reklamace uznána, má kupující právo na jednu z následujících možností:
      • Oprava zboží – pokud je možné vadu odstranit.
      • Výměna zboží – pokud nelze zboží opravit.
      • Sleva z kupní ceny – v případě, že kupující souhlasí s ponecháním vadného zboží.
      • Vrácení peněz – pokud není možná oprava ani výměna zboží, nebo pokud kupující požaduje vrácení peněz.

  • Náklady spojené s reklamací

    • Prodávající nese náklady na doručení opraveného nebo vyměněného zboží kupujícímu, pokud je reklamace oprávněná.
    • V případě neoprávněné reklamace mohou být kupujícímu účtovány náklady na přepravu zboží zpět k němu.

  • Vrácení peněz

    • V případě, že je reklamace vyřešena vrácením peněz, budou peníze zaslány stejným způsobem, jakým byla provedena původní platba, nebo podle dohody s kupujícím.